Darmowe skiny cs go

CS: nagrody Independent Spirit, to są wielkie czarne: Oh, tak, że właściwie to nagroda. (śmiech) Darmowe skiny cs go

CS: Wiem, że nominowany do Złotego Globu za “School of Rock”, więc zrobiłeś cały Hollywood Foreign Naciśnij rzeczy wtedy Czarny: Nie. Nikt nie truchtem mnie po różnych places.Linklater: Masz, które całkowicie na folii. Biegli ten film za nothing.Black: Nikt nie myślał nagrody w czasie zrobiliśmy to. Robiliśmy zabawy movie.Linklater: A ja nie sądzę, że wysłał przesiewacze lub cokolwiek, ale masz go. Szkoda, że ​​nie wygrał w tym roku. Kto ją wygrał Czarny: Trochę facet o imieniu Bill Murray.Linklater: Na co komedii lub musicalu, że Czarny:? To było trochę komedia o nazwie “Między słowami” ?? Linklatera: co nie jest komedia.

CS: Czy napisać do nich i powiedzieć: “Wiesz, to naprawdę nie jest to komedia. To trochę smutne ?? “Czarny: Próbowałem, aby słowo się, ale było już za późno. Głosy były już tabulated.Linklater: Ty jesteś “Goodfellas” tego year.Black: Pamiętam, że był pijany, ale ja słuchałem jego przemówieniu i podziękował wielu ludzi, że straszne rzeczy się stało. Podziękował jego osobistego trenera, który zmarł na atak serca recently.Linklater: Oh, God.Black: I brzmiało to jak żart w momencie, wszyscy ludzie, dziękując mu i wszystkie te rzeczy, ale potem doszliśmy do dowiedzieć się, później?? wszystkie true.Linklater: Ale jego śmiertelnie poważny był tak (dobre) ?? to prawda komedia. To komedia geniuszem.

CS: Myślę, że to tradycja, dla zwycięzcy w kategorii komedii opowiedzieć naprawdę tragiczny stories.Linklater: Czy polerowanie swoje tragiczne historie Czarny: Tragiczne i komiczne ?? tak ?? Linklater: Polski swój tragikomiczności. To, co film jest tak, że byłoby właściwe. Darmowe skiny cs go

CS: Może skończyć się w innym rewanżu z Billem Murrayem, bo ma dwie komedie w tym roku, a przynajmniej one.Black: Co on robi?

CS: “. Moonrise Kingdom” Czarny: O, tak. Widziałeś “Moonrise Kingdom”? Czy to jest fantastyczne? Nie widziałem go.

CS: Nie byłem wielkim fanem, ale wiele osób bardzo się podobała. Jestem exception.Linklater: Ale dorośli nie dostanie nominację. To wszystko kids.Black: Chodzi o dzieci w “Moonrise Kingdom”? Muszę to sprawdzić.

CS: Więc porozmawiajmy o filmie i cofnijmy się w czasie do kiedy to było, że masz skrypt. Jak długo po “School of Rock” było to, że Czarny:? My rzeczywiście zaczął mówić o “Bernie”, zanim zrobiliśmy nr Poczekaj chwilę, można było myśleć o “Bernie” przed “School of Rock.” “School of Rock”. Linklater: Zanim cię poznałem, tak. Byłem na próbie dużo, ale nie przede mną znając ciebie. Ale kiedy to było? Pięć lat temu Czarny: Kiedy po raz pierwszy powiedział mi o Nie, stary, nie pięć lat temu “Bernie.”. Nowsza. Tak, powiedział mi o “Bernie” ?? Linklater: Jaka była różnica między Czarny:? To było jak kręciliśmy go rok później, nie więcej niż rok później, tak, że będzie to prawie trzy years.Linklater : Dobra, bardziej aktualne. Darmowe skiny cs go

CS: Czy jest coś, czego byli szczególnie zaniepokojeni robi, kiedy przeczytałem scenariusz i wiedział, czego się od ciebie grać Bernie TIEDE Czarny:? Cóż, głównie zależało mi o tym, że jest to prawdziwa historia, i że nie ma prawdziwych ludzi jest malowany. I nie rób tego zbyt często, więc kiedy to się stanie, masz specjalny pit niepokoju, aby zrobić to dobrze. Więc nie było to. Fakt, że jest to facet, który wciąż mieszka w więzieniu i ma udziały w jego historii powiedziano prawidłowo.

CS: Czy on miał okazję zobaczyć jeszcze ten film? Miałeś szansę pokazać mu, że jeszcze Czarny: Chcieliśmy pokazać go w jego prison.Linklater: Nie, staraliśmy to.Black: Ale polityka więzienia ?? Linklater: System więzienny Teksas nie jest dobre miejsce być uwięziony, postawmy go w taki sposób.

CS: Brak wieczory filmowe Linklater: Nie Tylko movie one kiedykolwiek pokazano była “Pasja” The Mel Gibson movie.Black: Nie Johnny Cash odgrywają więzienie Texas lub było to, że nie w Teksasie? Gdzie było to, że Linklater: Fulsom jest w Teksasie, ale grał dużo więzieniach. Ale on rzeczywiście był w więzieniu w Teksasie, na chwilę, tylko na trochę while.Black: ohhhhhh ?? ..

Leave a Reply

